loading...
مطلب دونی آی تو آی
admin بازدید : 83 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟ - فرارو

روزنامه واشنگتن پست با ارائه دلایلی ثابت کرده است که چرا عربستان سعودی نمی تواند به سلاح اتمی دست پیدا کند. به گزارش واشنگتن پست، فرید ...

چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟ - هارش نیوز

روزنامه واشنگتن پست با ارائه دلایلی ثابت کرده است که چرا عربستان سعودی نمی تواند به سلاح اتمی دست پیدا کند.

عربستان نمی‌تواند خودرو بسازد، چه برسد به بمب اتم! - سایت ...

طی سال های اخیر و به موازات ادامه روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5، عربستان سعودی همواره تهدید کرده که در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای، ...

بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

... را زیر سوال نبرید · عربستان نمی‌تواند خودرو بسازد، چه برسد به بمب اتم! ... توافق · فرید زکریا پاسخ می دهد: چرا عربستان نمی تواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند؟

عربستان نمی‌تواند خودرو توليد کند چه برسد به بمب هسته‌ای

عربستان نمی‌تواند خودرو توليد کند چه برسد به بمب هسته‌ای ... اغلب ادعا شده است که پاکستان به عربستان سلاح هسته ای خواهد فروخت و این ... چرا اردوغان در انتخابات شکست خورد/ پاسخ کارشناس مسائل ترکیه به این پرسش - 4 روز پیش

عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم ...

عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم ... اینکه ممکن است به سمت بمب اتم حرکت کنند، نوشته است که ریاض به بمب اتم نمی‌رسد، چرا که توان علمی و فنی آن را ندارد. ... عربستان سعودی نمی‌تواند یک سلاح هسته‌ای بسازد.

عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم - فارس

عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم/ ریاض مثل تهران ... به سمت بمب اتم حرکت کنند، نوشته است که ریاض به بمب اتم نمی‌رسد، چرا که توان علمی و فنی آن را ندارد. ... عربستان سعودی نمی‌تواند یک سلاح هسته‌ای بسازد.

چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟ - تدبیر24

روزنامه واشنگتن پست با ارائه دلایلی ثابت کرده است که چرا عربستان سعودی نمی تواند به سلاح اتمی دست پیدا کند. به گزارش واشنگتن پست، فرید ...

چرا مشایی به برنامه رشیدپور نرفت؟ - میتنا

رحیم مشایی یکی از چهره‌های کلیدی دولت محمود احمدی‌نژاد بود که به خاطر یک انتقاد ... ایران و عربستان در مسیر تصادم .... چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟

طرح هفت ماده‌ای عربستان برای خاورمیانه - میتنا

اما نکته ای که مهم است و چندان به آن اشاره ای نشده، تمایل عربستان به ایجاد کردستان مستقل است. .... چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟

تهدید هسته‌ای منطقه توسط پاکستان/ آیا پاکستان به عربستان ...

چرا پاکستان به سلاح هسته‌ای نیاز دارد؟ در نگاه اول شاید سلاح هسته‌ای در دست پاکستان عجیب به نظر برسد. ... از حملات تروریستی توسط گروهک‌ها در پاکستان انجام شده و کسی نمی‌تواند به پاکستان با داشتن سلاح هسته‌ای حمله کند.

آیا دستیابی عربستان به سلاح هسته‌ای بلوف سیاسی است؟ - زمان

گرایش عربستان به سلاح هسته‌ای یک اشتباه راهبردی است. ... ضمن اینکه عربستان و پاکستان نمی‌توانند به‌صورت مستقل نسبت به خریدوفروش ... بر منافع ملی زیاد، خود من هم علاقه شخصی دارم که توافق هسته‌ای به سرانجام برسد. ... چرا اوباما سعی دارد برای حل‌وفصل پرونده هسته‌ای ایران با کشورهای عرب منطقه هماهنگ باشد؟

تهدید هسته‌ای منطقه توسط پاکستان/ آیا پاکستان به عربستان ...

چرا پاکستان به سلاح هسته‌ای نیاز دارد؟ در نگاه اول شاید سلاح هسته‌ای در دست پاکستان عجیب به نظر برسد. زیر این ... بسیاری از حملات تروریستی توسط گروهک‌ها در پاکستان انجام شده و کسی نمی‌تواند به پاکستان با داشتن سلاح هسته‌ای حمله کند. تاریخ.

پوتین می‌تواند با اتحاد ایران دنیا را تغییر دهد

از نظر رهبران کشورهای آسیای مرکزی اسرائیل و آمریکا نمی‌توانند به ایران حمله کنند ... کرد: ایران، عراق و افغانستان نیست و آنها می‌دانند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. ... بین ایران و آمریکا را نمی‌خواهند چرا که بی‌ثباتی شدیدی دنیا را فرا خواهد گرفت. ... سلاح هسته‌ای است و اگر این فتوا به گوش آنها برسد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اسراییل به عربستان بمب اتم می‌دهد!

همچنین باید هندی ها نیز به سلاح هسته ای دست می یافتند و این امر برخورداری پاکستان ... بلکه در گسترش آن سهیم خواهیم بود و به عربستان نیز کمک خواهیم کرد تا به توازن برسد. ... چرا ایران نميتواند در مقابل عربستان از یمن دفاع کند ...

گفتگو با کودک کاری که اکنون دانشجوی مهندسی است - پایگاه ...

به گزارش جماران به نقل از خبرآنلاین، «محمد» افغان است. ... شهرسازی قبول شده و می‌گوید حالا حالاها نمی‌خواهد درس خواندن را رها کند تا به آرزوهایش برسد. .... فرید زکریا پاسخ می دهد: چرا عربستان نمی تواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند؟

سرخط خبرها – سیاسی

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت امام جمعه آستانه اشرفیه . ... از میکروب‌های کف دست · یارانه خرداد هم با تاخیر واریز می‌شود · چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟

دست هیچ تروریستی نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای پاکستان برسد ...

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، «اعزاز احمد» وزیر امور خارجه ... ادامه تجاوزات عربستان به یمن با سلاح‌های ممنوعه ... دست هیچ تروریستی نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای پاکستان برسد ... من خودم اونجا بودم کنار مسجد فاطمه الزهرا س چرا اخه .

رمزگشایی از سکه‌های جدید داعش

کسانی که به سکه هایی که داعش ضرب کرده، نگاه کرده اند متوجه شده اند که آنها در این سکه ها از الگوهایی ... چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟

عربستان و‌ امارات به دنبال سلاح‌ هسته‌ای هستند/ فردای مرگ ...

براساس همین تحلیل هم عربستان به یمن حمله کرد و در تلاش است که چنین وضعیتی ... قدرتمندتر شوند یا اینکه کشورهای عربی نیز خود به سلاح هسته‌ای مجهز شوند. ... موفق شد به این درجه از فناوری برسد در حالی که این کشورهای عربی تلاش می‌کنند «یک ... عربستان به کمپ دیوید به نام «سیلی به گوش اوباما» نام برده بودند که نمی‌تواند محلی ...

غرب از کابوسی که خود ساخته می‌ترسد - Iranian Diplomacy

ترکیه اگر هم بخواهد نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دست یابد چرا که قدرتش را ندارد. واقعیت هم این ... عربستان تنها از طریق همکاری با پاکستان می‌تواند به بمب هسته‌ای برسد.

متاسفم که عربستان با سلاح‌های آلمانی کودکان یمنی را قتل عام ...

... به یمن را شنید، 48 ساعته خود را به تهران رسانده تا به زمان حرکت کشتی برسد. وی، به سیاست‌های کشورش در قبال جنایات یمن شدیداً معترض است چرا که به ... حالی 30 میلیون دلار سلاح به عربستان فروخته است که فروش سلاح به کشوری ... شود که بار کشتی نجات سلاح نبوده، نمی‌توانند به بهانه وجود تجهیزات نظامی مانع ...

(فیلم) این مرد ضد ضربه است!

چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟ ... سر بسیار قدرتمندی دارد به طوریکه حتی مته برقی نیز نمی تواند به سر این آقای عجیب نفوذ کند.

آذر نیوز آنلاین: جستجوگر هوشمند خبری از منابع معتبر فارسی

فرید زکریا:عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم ... چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد؟ ... مذاکرات هسته‌ای به وقت اضافه کشیده می شود.

الف - عربستان چگونه در چهار دقیقه به عصر جاهلیت باز می‌گردد

این در حالی است که سلاح نفت تأثیر قابل توجهی در معادلات ندارد، چرا که ... بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند به عنوان یک نظام مستقل در جغرافیای منطقه از خود ... و اطلاعات مربوط به مسیر حرکت آن به یگان رهگیری برسد تا این رادار در مرحله ...

لیگ قهرمانان اروپا

اشکان دژاگه که دوست داشت بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان برسد،بارسا را برنده ... فرید زکریا پاسخ می دهد: چرا عربستان نمی تواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند؟

موضع ایران حمایت از خواست ملت یمن است/ چرا کسی از کشف سلاح

عبد السلام : حتی رئیس جمهوری فراری یمن هم نمی‌تواند درباره جدایی و ... چرا ایران را به حمل سلاح برای یمن متهم می‌کنند، بسیار خوب اگر چنین است .... ما اکنون به این یقین رسیده ایم که آمریکا و برخی از کشورهای منطقه نمی‌خواهند القاعده به پایان برسد و نابود ... این منطقه چسبیده به خاک عربستان است و مرزهای بیابانی با خاک ...

موشک‌های چینی در پایگاه‌های عربستانی / چرا عربستان موشک‌ ...

آنچه که واضح است، رونمایی از موشک بالستیک به هیچ‌وجه نمی‌تواند پیامی مبنی بر تضمین ... محدود سلاح موشکی به عربستان موافقت کرده و موشک‌های میانبرد بالستیک DF-3 E، که مجهز به ..... و هیچ غلطی نمی توانند بکنند چه برسد به این بی دست و پاها .

متاسفم که عربستان با سلاح‌های آلمانی کودکان یمنی را قتل عام ...

... نجات به یمن را شنید، ۴۸ ساعته خود را به تهران رسانده تا به زمان حرکت کشتی برسد. وی، به سیاست‌های کشورش در قبال جنایات یمن شدیداً معترض است چرا که ... ۳۰ میلیون دلار سلاح به عربستان فروخته است که فروش سلاح به کشوری که در ... شود که بار کشتی نجات سلاح نبوده، نمی‌توانند به بهانه وجود تجهیزات نظامی مانع ...

پارس روبو آی آر

حمله افراد مسلح به کنسولگری تونس در لیبی و ربودن ۱۰ دیپلمات5 ساعت; بررسی ... + دانلود7 ساعت; چرا عربستان نمی تواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند؟7 ساعت ...

برچسب ها چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد فرارو , چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد هارش نیوز , عربستان نمی‌تواند خودرو بسازد، چه برسد به بمب اتم سایت , بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز , عربستان نمی‌تواند خودرو توليد کند چه برسد به بمب هسته‌ای , عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم , عربستان یک خودرو نمی‌تواند بسازد، چه برسد به بمب اتم فارس , چرا عربستان نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای برسد تدبیر24 , چرا مشایی به برنامه رشیدپور نرفت میتنا , طرح هفت ماده‌ای عربستان برای خاورمیانه میتنا , تهدید هسته‌ای منطقه توسط پاکستان آیا پاکستان به عربستان , آیا دستیابی عربستان به سلاح هسته‌ای بلوف سیاسی است زمان , پوتین می‌تواند با اتحاد ایران دنیا را تغییر دهد , اسراییل به عربستان بمب اتم می‌دهد , گفتگو با کودک کاری که اکنون دانشجوی مهندسی است پایگاه , سرخط خبرها سیاسی , دست هیچ تروریستی نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای پاکستان برسد , رمزگشایی از سکه‌های جدید داعش , عربستان و‌ امارات به دنبال سلاح‌ هسته‌ای هستند فردای مرگ , غرب از کابوسی که خود ساخته می‌ترسد Iranian Diplomacy ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 410
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 680
  • بازدید سال : 19,963
  • بازدید کلی : 290,944
  • کدهای اختصاصی